Efterlängtade helg!

Äntligen fredag!
Har blivit frisk, lite förkyld ennu, men snart är jag nog helt frisk.
Idag har vi jobbat i konditoriet hela dagen. Jag har gjort bröd, bröd och mera bröd. Kan säga som så, jag har nog valt rätt inrikting när jag valde konditori produkter, för usch vad det är tråkigt att göra bröd hela tiden. Mycket kulare att göra tårtor.
Sen efter skolan hade jag körlektion. Fick köra hem från stan, och till min stora förvåning gick det helt smärtfritt utan några dikeskörningar och krockar. Kanske det blir en chaufför av mej också någon dag. Bokade också in mörkerkörningen, halkbana och teori provet. Hujja, blir nervös bara av att tänka på det!
Här kommer några bilder från skolan, bröllopstårtor som några i klassen har gjort och lite annat;
   
Klicka på bilderna för att få dom större!
Ha en super skön helg, det tänker jag ha! :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0