Nygifta!

Hej på er!
Ett tag sen nu igen. Har haft en del att göra. ;) Men nu är jag äntligen gift med min underbara man. <3 Bröllopet gick bra, var inte så nervös heller. I för sig så har jag varit nervös en väldigt lång tid redan innan bröllopet, så sen när dagen väl kom så var jag ganska lugn. I kyrkan fick jag världens bästa överraskning! Jag hade velat ha någon som skulle sjunga "When i say I do" i kyrkan, men vi hittade inga noter på sången, så jag kom fram till att det får lämna då. Men då hade älskade syster fixat så att Johanna Eriksson sjöng, fatta hur chockad jag blev när prästen sa: "här ska vi ju då sjunga en psalm, men ni får istället vända er till pianot.." Blev så omtumlad och chockad och oerhört glad!! Hon var jätteduktig att sjunga och  det var så vackert! Tusen tack! <3
Sen efteråt fick vi en fin fest med mycket program. Tusen tack till alla som var med oss på denna oförglömliga dag!
Bilder ska ni också få se när jag får dem. :)
https://www.youtube.com/watch?v=J87IEnoRByE Här är sången som Johanna sjöng i kyrkan.
Suddig, men mera kommer som sagt senare. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0