Lat Söndag!

God morgon!
Har just kommit mig upp ur sängen. Gårdagen bestod av besök till staden och Kållby på kaffe. Trevligt!
Ikväll ska jag på tjejkväll, ska bli så kul! Saknar mina fina.
Ja, annars då.. Jullov har jag och det känns ju bara för härligt. Jobba ska jag göra imorgon, men får ju iallafall betalt för det. :) I skolan börjar det mesta vara klart känns det som. 5 veckor i skolan & 5 på LIA så är jag färdig. Lärdomsprovets praktiska del är klar och det gick faktist helt bra. Så det är presentationen kvar efter jullovet så är det klart! 
Här är lite bilder från vad jag gjorde på yrkesprovet.
 
1. Chokladmuffins & Brownie bitar 2. Vitchokladmousse bakelser 3. Limemousse bakelser 4. Moussetårta
__________________________________

Och så måste jag bara visa min glittriga kaktus!
Trevlig söndag på er!
 
 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0