Utmanad

Blev utmanad av Erica, så ska försöka göra detta nudåå. :)

Det går till såhär:

 1.Berätta 11 saker om dig själv

2.Svara på 11 frågor som den du fått utmaningen av ställt

3.Man ska själv hitta på 11 frågor som de man utmanar ska svara på

4.Välj 11 bloggar som har under 200 läsare per dag och berätta vem du har utmanat

OBS! Man får inte utmana den man fått utmaningen av

 

1. Berätta 11 saker om dig själv

- Jag är väldigt höjdrädd

- Jag tycker väldigt mycket om choklad

- Jag har aldrig suttit i ett flygplan

- Jag är väldigt nyfiken och har väldigt svårt att t.ex. inte berätta vad jag har köpt för julklapp till någon

- Jag vill resa till Amerika

- När jag blir stor ska jag öppna mitt egna konditori

- Jag slutar skolan om 89 dagar vilket känns både roligt och lite hemskt

- Jag vill kunna åka snowboard

- Jag vill ha en Mini Cooper

- Jag ser väldigt dåligt

- Jag gifter mig om 174 dagar

 

 2. Svara på elva frågor som den du fått utmaningen av ställt:

- Om du fick byta ditt namn, vad skulle du då välja?
Ingen aning faktist!

- Har du något nyårslöfte, isåfall vad?
Att försöka gå på gym oftare och äta mer hälsosamt

- Erkänn något du ångrar
Inget jag skriver här

- Vad har du för planer på att dina barn ska heta?
Om jag någon gång får en liten tös så ska hon heta Nellie

- Vad är ditt bästa barndomsminne?
Sommar och sol med bästa vännerna.

- Vart vill du resa?
Amerika, Frankrike, Thailand...

- Vad hatar du?
Detta väder. Regn, blött, grått.. Om det skulle komma snö någon gång?

- Var trivs du bäst, respektive sämst?
Runt mina nära och kära. På okända platser med okänt folk

- Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner på lotto?
Resa, shoppa som aldrig förr och bygga ett hus

- Står du hellre bakom eller framför kameran?
Bakom

- Vad ska du göra på nyår?
Har inga planer ännu

 

 3. Frågorna jag utmanar DIG på:

- Var skulle du bo om du fick välja var som helst i världen? - Favoritmat? - Bästa årstid? - Vad är det roligaste du varit med om? - Vad ska du bli när du blir stor? - Nyårslöfte? - Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år? - Vad är det bästa du vet? - Hur ser en vanlig dag i ditt liv ut? - Katt / hund? - Vad ska du göra på nyår?

 

4. Bloggarna jag utmanar:
Sofie & ni som känner att ni vill göra detta.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0