Söndag!

Hej på er! 
Hade skrivit ett inlägg här men såklart så försvann det någonstans. Skriver kort såhär nu då. Ikväll har vi varit till syster på besök. Var riktigt trevligt och mysigt med ljus i alla hörn. Hösten är här kan man ju säga. Mycket på gång nu för tillfället. Jag klarade teoriprovet så har bara uppkörningen kvar så har jag körkort. Ska bli så skönt att ha det undan. J har köpt lägenhet här i Esse, så får börja renovera och fixa där snart också. Spännande!  Skola och körlektion på schemat imorgon. Ska så småningom söka mig i säng. Tänkte jag skulle lägga hit några bilder men det är så krångligt på telefonen, så det får vänta tills jag är på datorn. Gonatt och ha det så bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0