Underbara sommar!

Vilken underbar dag! Har bakat och solat om vart annat. Sen kom Sofie hit, så då for mamma, jag och S till ABC och käka lite mat. Både Jossi och pappa är borta på motorcykelresa så det är karafritt här hemma, förutom brosan då. ;) Rätt så skönt det ändå! Idag är det tre veckor till våran stora dag, tiden ruusar iväg! Men det mesta är ju klart, bara jag får klart tårtorna så är det viktigaste gjort. Var på fotvård igår också, till Vackra Du. Så nu har jag fina fötter till avslutning och förhoppningsvis håller de ända till bröllopet.
Nu ska jag läsa lite. Så kul, har inte läst en bok på jättelänge. När jag var yngre läste jag böcker hela tiden, kanske det kommer tillbaka nu då. :) Ha det så skönt i sommarvärmen, och njut så mycket ni hinner! :)
/ Fanny
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0