Godis naglar!

En bra sak att göra är att lacka naglarna medans man bloggar. Då sitter jag iallafall i still så dom hinner torka och inte förstörs inom en timme. Har testat på att göra godis naglar. Roligt, men det tar ganska länge. Idag har jag provat dekorera ena moussetårtan till morsdag och det blev inte alls som jag hade tänkt mig. Sned och  full av bucklor överallt. Mindre roligt, med andra ord. Tror faktiskt jag hör om någon annan vänlig själ skulle kunna tänka sig att dekorera dom sen till bröllopet. Kommer ju ändå ha tusen saker att göra, så att dekorera tårtor då + om det inte blir bra, är ju inte direkt kul.. Får se hur det går!
Här är en bild av hur naglarna blev. Dom är inte super, men det var ju första gången jag gjorde dom. Övning ger färdighet! :)
Trevlig helg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0