Tisdag!

Hej, hej!c
Idag har jag varit till Vetil, halkbana och slira med bilskolan. Var jättekul att få prova på, och det känns mer säkert att börja köra på vintern nu också, när man vet vad som kan hända och hur man ska göra. Sen så for jag iväg cyklande till jobbet och när det var klart gjorde jag en beställnings tårta till en kompis bror. Han kommer ur militären i morgon så det var en lite annorlunda tårta, men kul det också. :) Imorgon ska jag till skolan som vanligt och sen blir det körlektion igen. Snart, snart är det fixat! Som jag längtar. Här kommer lite bilder från skolan och lite annat;
Var på 30-års kalas, med trerätters middag. Supergott!
 
Sötisar!
Tårtan som jag gjorde idag.
Bröllopstårta som jag & Sini gjorde i skolan. Innehöll jordgubbsmousse, vitchokladmousse och sprayad med mörkchoklad utanpå. Bilderna har http://eeriicaaa.blogg.se fotat.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0